MUKA BREAKOUT KETIKA HAMIL

Ika pernah terbaca artikel seorang ibu hamil yang kulit mukanya breakout teruk semasa hamil disebabkan perubahan hormon. Ika pasti ramai ibu hamil yang alami perkara sama kan? Mommy tu siap mukanya dari putih berseri jadi hitam kusam dan naik jerawat menggerutu. Kesian sangat, sebab memang masa hamil hormon badan kita berubah drastik, dari muka licin gebus tak mustahil jadi berkawah disebabkan hormon yang berubah ni untuk menyesuaikan fisiologi badan untuk sesuaikan dengan kehadiran bayi dalam kandungan.






Kini mommy tak payah risau dah muka breakout bila hamil, sebab ada Youth Skincare satu formulasi menggunakan teknologi terkini berasaskan vegan 100% okeiii. Youth Skincare ni wajib untuk semua mommy tau, tak kira hamil ke tidak, sebab ianya bebas dari 1500 bahan kimia. So tak payah risau kerana ianya selamat untuk kandungan, maklumlah apa yang kita pakai kat kulit ianya menyerap hingga ke dalam tubuh, that's why pentingnya pilih skincare yang selamat dan semestinya bebas Paraben.



Youth Skincare ni memang dijamin selamat untuk ibu hamil sebab selain bebas paraben dan hydroquinone, so memang takde ragu-ragu dah nak sapu kat kulit. Even nampak sapu kat kulit je, yang kita sapu tu boleh meresap ke dalam darah tau. So Youth skincare nih, even Gluten pun takde sebagai bahan kandungannya, so sesiap yang sensitif sangat dengan Gluten, haa apalagi jom guna Youth.



Kenapa mommy preggy wajib guna Youth Skincare nih? Sebab memang Youth seratus peratus dari tumbuhan, tumbuhan yang digunakan pulak semuanya PREMIUM, dan separuh darinya berpaten. Separuh lagi pending paten. Maknanya apa? maknanya takde skincare lain yang boleh tiru sama bahan kandungannya, cari kat drugstore confirmlah takde, heheh.




So, sekarang ni semepena YEAR END SALE! Shaklee bermurah hati buat sale super awesome dengan offer best untuk Fullset Youth Skincare.


Apa korang dapat untuk PROMO YOUTH FULL SET ni?
 Cleanser (tahan 4 bulan)
 Toner (tahan 5 bulan)
 Serum (tahan 6 bulan)
 Moisturizer Sunblock (tahan 5 bulan)
 Night Cream (tahan 5 bulan)


Nampak kan tahan lama YOUTH ni? Product memang pekat concentrated so pakai sikit je cukup 😊
Lepas tu Shaklee bermurah hati lagi nak bagi banyak benda FREE ni!


🎁 FREE Youth Radiance C+E bernilai RM412.50!
🎁 FREE Membership bernilai RM75
🎁 FREE Consultation
🎁 Postage Included bernilai RM10
🎁 Cashback RM46+
Radiance yang dapat FREE tu memang power sangat, boleh bantu pudarkan jeragat parut semua. 




Jom gunakan Youth Skincare tanpa was-was! Since kita dah ada alternatif yang jauh lebih baik dan selamat, lebih baik kita tukar kepada pilihan yang lebih baik kan? Nak order online terus pun boleh aje, klik aje  ORDER ONLINE NOW dan isi maklumat, serta produk Youth Skincare yang berkenaan okess, nak loose item atau starter set atau fulltime boleh pilih. Nak DAFTAR AHLI whatsapp Ika directly for fast respon.




Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.