BAHAN EXCLUSIVE DALAM VIVIX


Menggungguli carta Top 10 Best Seller, Vivix! Dalam list produk Shaklee, Vivix yang paling premium tetapi Vivix jugalah yang paling mendapat sambutan hangat setiap bulan. Ramai sangat yang sukakan Vivix ni sampai dah sinonim dengan nama “tonik ajaib”.



Orang cari Vivix ni untuk apa ya? Mahal pun orang beli. Vivix ni bukan ubat tapi minuman kesihatan yang membantu untuk penuaan sihat. Penuaan sihat kat sini maksudnya kita memang la semakin hari semakin tua, tapi sel-sel badan kita tidak tua lebih dari umur sepatutnya. Sel-sel baru yang lebih sihat dan lebih cantik ini membantu kesihatan kita.




Terdapat 4 bahan utama yang terkandung di dalam Vivix iaitu Polygonum Cuspidatum, Muscadine Grape, Elderberri Eropah dan Lobak Ungu. Keempat-empat bahan utama kaya dengan resveratrol dan polifenol dan mempunyai fungsi tersendiri.


1. Polygonum Cuspidatum: Sumber terbaik resveratrol. Ia telah digunakan di China selama lebih 100 tahun untuk merawat rambut beruban. Ia mempunyai kuasa anti-penuaan yang kuat.


2. Muscadine Grape/Anggur Muskadin: Salah satu ingredient terpenting dalam Vivix. Merupakan anggur yang bersaiz besar yang mana kuasa anti-oksidannya 40 kali lebih bagus berbanding anggur biasa. Ia turut mengandungi 20 kromosom berbanding anggar biasa. Satu kromoson tu ada extra polifenol yang memberi manfaat seperti tinggi anti-oksidan, anti-radang dan anti-bakteria.


3. Elderberri Eropah: Mengandungi sejenis polifenol iaitu flavonoid yang sangat bagus untuk mata kerana ia memberikan perlindungan kepada sel mata. Ia juga sangat baik dalam fungsi anti-keradangan, melegakan kesakitan, melegakan batuk, selesema dan melawan jangkitan bakteria dan virus serta baik untuk meningkatkan sistem imun badan.


4. Lobak Ungu/Purple Carrot: Tinggi dengan polifenol Anthocyanin yang sangat bagus untuk kesihatan jantung, kerana sifatnya yang anti-bengkak, antioksidan, mengurangkan risiko dalam penghasilan plak dalam darah, elak pembekuan darah dan sangat bagus untuk infection kerana bersifat anti-bakteria.
Bawah ni Ika kongsikan antara ujian klinikal yang dibuat untuk membuktikan manfaat Resveratrol dan Polifenol. Kedua-dua nutrien ini ada di dalam Vivix.



Resveratrol membantu dalam mengurangkan risiko penyakit Kanser Kolon yang merupakan pembunuh no 1 di kalangan lelaki buat masa ini. Kajian menunjukkan, apabila sample kanser group control dititiskan dengan resveratrol, kelihatan sel-sel tumor berkurangan.




Resveratrol didapati menghalang penghasilan sel-sel kanser di bahagian payudara.





Ujian ke atas kesihatan jantung sebagai bahan antioksidan dan anti-inflamasi. Ujian menunjukkan bengkak berkurangan pada sample resveratrol. Keradangan pada sel khasnya pada bahagian arteri akan menyebabkan sel rosak dan menyebabkan plak terbentuk sekaligus meningkatkan risiko penyakit jantung.






Berikutnya antara manfaat kesihatan yang ada dalam resveratrol, ia akan bantu melambatkan kemusnahan collagen. Collagen turut dimusnahkan oleh radikal bebas yang ada di dalam badan. Jadi bila radikal bebas dimusnahkan, collagen dapat dilindungi dan proses kemusnahan collagen dalam dilambatkan.





Selain ujian klinikal di atas, resveratrol juga terbukti memberi manfaat kesihatan yang lain seperti membantu dalam masalah kanser Serviks dan masalah Alzheimers. Ini membuktikan bahawa resveratrol sangat bagus untuk kesihatan.






Jadi, sekarang anda sudah dapat sebab mengapa Vivix minuman botanikal yang organic dan sangat berbaloi? Antara satu sebab utama adalah kerana perlu untuk melawan Radikal Bebas yang masuk ke dalam badan atau dihasilkan sendiri oleh badan (ketika stress). Ya, badan kita memang boleh melawan radikal bebas tu, tapi bayangkan jika terlalu banyak radikal masuk ke dalam badan, agak-agak badan mampu lawan dengan gaya hidup kita sekarang?



Jangan lupa semakin banyak sel badan kita “rosak”, semakin tinggi risiko untuk mendapat penyakit seperti kanser, jantung, diabetes dan banyak lagi penyakit yang disebabkan penuaan sel. Bukankah mencegah itu lebih baik dari merawat, jom amal vivix hari ni?



PROMO VIVIX, HARGA JIMAT SANGAT BULAN INI SAHAJA!
Beli 2 botol korang bakal dapat 10% discount which is banyak gilaaaa jimat!



"The medical field is interested in treating disease. I'm interested in building health."
So yang nak shopping online terus boleh klik ESELL ORDER NOW kat bawah. klik, isi maklumat, pilih produk/set yang diinginkan, buat payment through online okei, senang. nanti uols akan dapat mesej tentang shipping dan invoice selepas membuat pembelian. 

Rujuk cara order online disini atau boleh whatsapp Ika directly untuk sebarang pertanyaan atau saranan suplemen sesuai. 


Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.