BAGAIMANA NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?


Nak daftar ahli shaklee dan jadi pengedar Shaklee? Bagaimana untuk layak jadi Pengedar Shaklee yang sah? Mudah sangat caranya.



Nak cara pantas lagi?
Boleh whatsapp terus ke no 013-3392721. Jika anda berdekatan dengan branch pula, boleh terus gunakan ID Ika 1174323 (Nur Atikah Mat) sebagai penaja.



2 CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE 



Ada 2 cara nak daftar ahli Shaklee

1. Bayar Y
uran RM75(sem) dan Rm85 (sbh srwk) dan layak jadi ahli tanpa pembelian

2. Tidak perlu bayar yuran keahlian, dengan pembelian product untuk makan sendiri dan keluarga sebanyak 200point (lebih kurang RM650 ke atas) layak untuk dapat keahlian secara PERCUMA. Jadi semak pembelian anda. Jika cukup 200 point, anda layak jadi ahli shaklee secara PERCUMA. Diulang PERCUMA. Seronok bukan?

**CARA KEDUA LEBIH RECOMMENDED UNTUK ANDA YANG NAK MULA BISNES. KENAPA? 


Kerana Bisnes Shaklee menggunakan PROVEN RESULT DARI PENGGUNAAN PRODUK DARI SID/ pengedar Shaklee itu sendiri . Anda adalah DUTA SHAKLEE. Semudah menggunakan set-set cadangan Shaklee mengikut keperluan atau untuk solusi dan mula buat SHARING dari penggunaan dan kesannya kepada anda sama ada nilai dan manfaat yang anda dapat hasil penggunaan yang konsisten dengan produk Shaklee, mudah bukan? Kat bawah ni antara Set pilihan ramai yang biasa dipilih, anda pula boleh memilih Set Solusi lain mengikut keperluan semasa anda seperti SET HAMIL SHAKLEE, SET PANTANG SHAKLEE, SET SUBUR SHAKLEE, SET DETOX SHAKLEE ETC dan cukupkan hingga 200UV maka secara automatik anda akan berdaftar sebagai ahli secara PERCUMA.  




               
               




OK dah tahu mengenai yuran, langkah seterusnya adalah anda hanya perlu bagi maklumat berikut untuk didaftarkan dengan whatsapp directly ke ke no 013-3392721.

2. Maklumat yang diperlukan 
Nama: 
IC:
Alamat Surat Menyurat: 
No Tel: 
Email: 
Nama Suami: 
IC suami: 
No acc maybank (simpanan atau semasa)
Cawangan Maybank:

Shaklee hanya menggunakan acc maybank untuk urusan bayaran order dan pemberian bonus. Jika tiada acc maybank, anda masih boleh register dan boleh buka acc selepas itu seterusnya update kemudian dengan pihak Shaklee. 



KELEBIHAN JADI PENGEDAR SHAKLEE


Sudah tentu banyak kelebihannya. Kalau tidak, Ika takde lah jadi pengedar dah lebih 5 tahun kan?

  • Layak untuk nikmati harga ahli yang jauh bezanya dengan harga retail 
  • Layak untuk dapat promosi pembelian setiap bulan dari pihak shaklee. Ohsam sangat yang ini 
  • Layak untuk kejar FREE TRIP Shaklee ke region atau international atau kedua-duanya sekali 
  • Layak untuk dapat car bonus yang dibayar setiap bulan 
  • Layak untuk cash bonus hasil dari jualan setiap bulan. 3 angka? 4 angka? 5 angka? Anda tentukan 
  • Layak untuk dapat insentif tambahan dari pihak Shaklee 
  • Layak untuk dapat reward dari Ika kalau anda boleh hit target
  • dan pelbagai lagi kelebihan yang anda akan explore dan alami sendiri tak kira dari segi pembangunan diri, rohani, sihat dan cantik metal fizikal. Inikan bidang kecantikan dan kesihatan :) 

Anda akan diberi bimbingan secara online di group whatsapp, telegram, fb live, offline, coaching one to one,seminar dan kelas semuanya tersedia. Yang tinggal adalah 100% komitment yang mana ianya adalah dari anda sendiri.

KLIK GAMBAR DI BAWAH untuk bacaan lanjut tentang CARA NAK MULA BISNES SHAKLEE DENGAN TEAM iVICTORY di bawah naungan Ika.

Bisnes Shaklee lebih mudah dari bisnes yang lain. Buktinya 
  • Ilmu banyak percuma 
  • Sistem online yang 100% mudah 
  • Group support yang sangat power
  • Syarikat kukuh dan dipercayai 
  • Product yang sentiasa menepati kehendak pasaran - disokong oleh research 
Jadi orang yang tak putus asa dan rajin buat, pasti income akan naik. Kejayaan bukan diukur dari taraf pendidikan atau pengalaman berniaga. Tapi dilihat dari siapa yang sanggup komited dalam memberi komitment. 

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.