PELUANG BISNESS SHAKLEE




Shaklee bukan sahaja menawarkan supplemen untuk kesihatan kita, namun ianya juga menawarkan peluang perniagaan yang tidak pernah terjangkau oleh minda kita. Pernah dengar tak tentang bisnes yang shaklee tawarkan?


Hari ni Ika nak share tentang bisnes shaklee. Sebenarnya, Ika sendiri langsung tidak pernah terfikir untuk terjebak dengan bisnes shaklee. Starting dari mengguna akhirnya Ika menjadi Pengedar Shaklee Malaysia yang bergaya. Eh! hehe.


Apa yang akan kita dapat dengan shaklee?


#1 Penjimatan produk dengan diskaun 15-20% belian dari harga runcit


Bayangkan jika mereka yang bukan ahli membeli produk X dengan harga RM170 dan anda pula membeli hanya dengan harga RM137. Berapakah penjimatan yang anda perolehi? Berapa pula jumlah keuntungan yang akan anda perolehi?


RM33. Bayangkan anda berjaya menjual 10 produk X? Anda akan berjaya mendapat untung runcit sebanyak RM330 dalam masa sehari. Ini baru satu produk. Jika produk yang lain? wow! manyak untung kan!


#2 Bonus bulanan dari shaklee yang akan dikreditkan ke dalam akaun anda setiap 15 haribulan


Jika di atas tadi kita menerangkan tentang keuntungan runcit. Tapi kini, bonus pula. Bagaimanakah caranya anda layak mendapat bonus bulanan? Anda hanya perlu mengumpul mata sebanyak 150uv setiap bulan, dan anda akan layak menerima bonus. Kenapa perlu target bonus yang rendah kan, jika kita mampu mencapai bonus 4 angka ke atas. Bayangkan anda mendapat bonus 5, 6 ke 7 angka. wow!

















# Tawaran Shaklee

Shaklee menawarkan 3K. Kewangan, kereta dan konvension. Kewangan based on untung runcit dan bonus bulanan. Once point anda sudah semakin meletup, anda akan layak menerima bonus kereta setiap bulan. Tak kisahlah anda nak beli baru atau sambung loan kereta. Best kan kalau dapat memiliki kereta idaman. Yang ketiga, adalah konvension. Konvension ni akan mengumpulkan kesemua leader di Malaysia. Best tau kalau berpeluang berjumpa dengan leader ni. Vibration positive. Kita perlukan support system yang kukuh untuk terus sustained. Berdiri sama tinggi di sebelah Jutawan Shaklee. Tak teringin?


Shaklee juga menawarkan percutian percuma ke luar negara. Tak senang duduk tau mendengar kisah mereka bercuti ke Jepun, Korea, Bangkok dan banyak lagi. Free semuanya ye. Bawak duit poket je uoollss.









#Kesihatan yang optima



Memiliki kesihatan yang optima adalah nikmat kebahagiaan yang tak terkata dan terjangkau oleh minda. Berapalah sangat melabur untuk supplemen bagi mendapatkan kesihatan yang baik. Jika ikhtiar hospital sudah dilakukan, berikhtiar pula dengan supplemen shaklee. Anda pasti akan berpuas hati. Tak kenal maka tak cinta kan? Jika telah mengguna, hati pasti makin yakin untuk berkongsi dengan semua.
















#Sistem online sendiri


Adanya sistem online ini sangat memudahkan kita. Customer dari semenanjung nak order? Kita hanya klik sahaja. Shaklee home office akan post terus barang tersebut sehingga ke pintu rumah custmer kita. Best ke tak best? Mudah kan? Anda tidak perlu menempah tiket kapal terbang untuk COD produk shaklee di semenanjung. Naya tu bang oiii..hehe







Adakah anda semakin berminat untuk bersama-sama menyertai peluang perniagaan bersama shaklee? Of kos soalan pertama anda:




Bagaimana memulakan bisnes shaklee?


Anda hanya perlu mendaftar diri sebagai ahli shaklee terlebih dahulu. Jika ke cawangan shaklee, anda boleh menggunakan ID shaklee saya iaitu 1244624(Zarina Ismawi). Hal ini disebabkan, untuk mendaftar sebagai ahli shaklee, anda perlu mempunyai upline.


Selepas itu, anda boleh menghubungi Ika terus di talian 013-3392721. Boleh add Ika di facebook Atikah Mat.


Untuk semenanjung, hanya perlu melakukan bayaran sebanyak RM80 manakala Sabah/Sarawak adalah RM90. Jumlah ini termasuklah pembelian starter kit dan postage.



Starter kit ini berupa info tentang produk yang perlu kita tahu. Apa itu shaklee, apakah kelebihannya berbanding produk yang lain.




# Grup wassap dan facebook khas




Selepas anda mendaftar sebagai ahli shaklee. Anda layak untuk di train sebagai pengedar shaklee yang serba boleh. Anda akan di add ke dalam grup bisnes. Anda akan didedahkan dengan fungsi produk, konsultasi cara makan yang betul berdasarkan suggestion pakar nutrisi, teknik marketing bisness dan lain-lain lagi. Banyak teknik yang akan anda pelajari. Termasuklah ilmu penghasilan website, insta, vlog dan sebagainya. Rugi tau kalau tak ikut serta. Semuanya percuma tau. Tambah lagi group besar #MCC sangat aktif dan antara group terbesar penerima income bonus Shaklee.


Best kan?


Anda tak mampu tidur lena? Jom contact Ikauntuk menggemukkan akaun bank anda. Dunia serba serbi mahal zaman kini sangat menuntut kita untuk mencari ekstra income yang betul2 flexible dengan masa kita.


Shakleelah jawapan kepada bisnes yang akan anda jalankan. Ika sudah melalui pengalaman 4 tahun dalam bisnes ini, Ika dapat katakan ianya sungguh mengujakan! Siapa tak happy weh, dapat tambah duit poekt bulanan, dapat beli apa yang kita suka dan memacam lagi melalui bonus Shaklee.

Jangan tunggu lagi! Hubungi Ika segera. 

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.