KELEBIHAN BUAT BISNES SHAKLEE BERBANDING BISNES LAIN

Bermula dari pencarian untuk solusi sakit lutut dan seluruh tubuh akibat tidak berpantang semasa bersalin anak pertama asbab peluang kedua Ika kenal Shaklee dengan lebih baik. Kali pertama Ika kenal Shaklee dengan penuh perspesi.

Dari makan sendiri, untuk bisnes jauh sekali kerana Ika tiada pengalaman berniaga. Namun siapa sangka dengan banyak kejadian dari jual tudung, nasi lemak, sabun dan skirt homemade akhirnya tiada yang seronok melainkan Shaklee kerana ada kepuasan yang berlainan bila dapat membantu mommy yang punya masalah yang hampir sama dengan Ika sewaktu proses kehamilan dan berpantang, seterusnya tempoh menyusu.


Pengalaman melahirkan 4 anak pramatang juga satu asbab untuk Ika mengubah gaya pemakanan terutama ketika hamil, berpantang dan menyusu kerana situasi anak pramatang amat menuntut Ika sebagai ibu memberikan nutrisi terbaik untuk memastikan anak pramatang dapat membesar dengan baik seperti bayi lain yang normal.

Alhamdulillah, dengan izin Allah Ika teruskan bisnes Shaklee kerana sistemnya yang patuh syariah. Memandangkan komitmen Ika sebagai full housewife, bisnes Shaklee sangat mudah kerana Ika menggunakan medium online sepenuhnya untuk membuat perkongsian. Segala ilmu produk disediakan, malah reward turut diberi untuk pengedar yang komited.

Paling penting dengan tunjuk ajar Mentor bisnes sangat membantu Ika untuk terus membuat jualan. Hidup Ika banyak berubah 360° sejak jatuh cinta dengan bisnes Shaklee. Group support banyak membantu untuk kekalkan momentum sebagai pengedar yang komited.

Ika mencari pengedar baru di seluruh Malaysia dan mengalu-alukan surirumah, student serta sesiapa sahaja yang berminat untuk berniaga dengan modal yang minimum serendah RM65, tanpa memegang stok, tunjuk ajar diberikan sepenuhnya dan group support untuk momentum bisnes, lagi best free nutrition class dari Pakar Nutrisi Shaklee semestinya. So kenapa anda perlu pilih bisnes Shaklee? 

1. Tak memerlukan modal yang tinggi. Boleh start dengan apa yg kita ada. Tak perlu buat loan berpuluh ribu.Hanya 
RM 65 sahaja dan anda berpeluang jana income 5 angka dan lebih.

2. Risiko rendah. Tak perlu berhadapan dengan masalah nak simpan stok. Jika barang sampai pd customer rosak, Shaklee akan ganti balik.

3. Berpeluang merasai 10 jenis bonus termasuk bonus peribadi, bonus kereta, bonus Leadership.

4. Berpeluang melancong ke luar negara dengan tajaan penuh dari Shaklee. Serta boleh bawa ahli keluarga juga.

5. Telah ramai downline yang dah berjaya beli aset dengan statement Shaklee.

6. Bisnes Shaklee bisnes yang boleh diwariskan kepada anak cucu kita nanti bila kita sudah tiada.

7. Dapat Time Freedom dan Money Freedom.

Ada lagii... banyak lagi kelebihan bisnes Shaklee berbanding bisnes lain. 

Ada yg teringin sama2 nak ubah nasib diri dan keluarga dengan berniaga online? Tak tahu nak bisnes apa? 

Ika jamin inilah platform bisnes terbaik yang korang takkan menyesal join. Sebab apa? Sebab kesihatan kita tiada galang gantinya, sihat itu kekayaan, actually the best bisnes adalah bismes yang bagi value dalam kehidupan kita, begitulah Shaklee.  


Dikala kita merasa kita tak perlu buat bisnes, itulah sebenarnya masa terbaik untuk kita bina bisnes. 
Whatsapp Ika:013-3392721 
SID and user since 2014

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.