CUTI SEKOLAH DISEMBER, APA YANG MENARIK?!



Sepatutnya cuti bulan disember ni, program bersunat anak-anak tapi disebabkan kekangan masa dan cuti suami, maka bertangguh hingga tahun depanlah jawabnya. Cuti sekolah ni wajiblah ramai dah fikir banyak rancangan termasuk bersunat, jalan-jalan bawa keluarga bercuti ke destinasi percutisn, balik kampung dan ada juga yang masih bekerja, hantar anak masuk kem dan sebagainya kan?Yang ambil peluang selesaikan kelengkapan baju dan peralatan anak-anak sekolah pun ramai juga kan?


Tambah lagi sekarang musim hujung tahun ni sinonim dengan musim banjir, maka promo bulan Disember ni memang bertepatan dengan keperluan keluarga untuk meningkatkan tahap kesihatan. Bukan setakat musim hujan, musim kenduri, musim sambut anak dan berpantang, ada juga yang kegembiraan menyambut berita akan kelahiran anak akan datang dengan tanda hamil yang positif.


Bulan DISEMBER memang musim SALE, PROMO AKHIR TAHUN meriah, sama jugaklah Shaklee. Offer hujung tahun memang penjimatan berganda-ganda buat yang mencari suplemen atau makanan tambahan untuk mengoptimumkan tahap kesihatan diri dan ahli keluarga. 






DAPATKAN PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE 
DENGAN KLIK "ESELL ORDER NOW"



Rujuk cara order online disini atau boleh whatsapp Ika directly



WhatsApp: 013-3392721
Email: nuratikahmat@gmail.com
Add FB Ika: untuk kenal Ika lebih dekat @Atikah Mat
Klik Like Fanpage Ika: Mommy Daily untuk mengetahui banyak tips dan info serta  Rahsia Hamil Pantang untuk diskaun hebat dan info percuma tentang produk Shaklee dengan lebih details!


Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.