Website Baru Shaklee


PENGUMUMAN!Even dah hampir 3 bulan guna website baru Shaklee, lupa nak war-warkan website terbaru ni. New revolution dalam bisnes Shaklee.


Website Shaklee yang baru, yang lebih SIMPLE, FLEXIBLE dan MESRA PENGGUNA bakal dilancarkan pada 11 Januari 2020.

Rebut peluang bisnes Shaklee sekarang. Masa yang tepat untuk anda bermula dan memulakan bisnes sendiri. 
Website www.shaklee2u.com.my dah tak guna ye. Sekarang, kita guna website pengedar di laman www.shaklee.com.my


Klik LOG IN kat sebelah kanan dan atas website Shaklee tu.Masukkan ID dan password macam biasa. Tak perlu daftar baru.

Yang keahlian dah expired, kene renew dulu, baru boleh masuk website. Boleh renew kat branch Shaklee yang terdekat dengan tempat korang atau boleh minta saya renew kan atau hubungi upline masing-masing.

Yang nak daftar sebagai ahli Shaklee sebab nak try makan suplemen buat pertama kali, atau nak mulakan bisnes pertama dengan platform Shaklee bisnes dialu-alukan. Bermula March daftar ahli hanya RM35 sahaja dan buat pembelian keatas mana-mana produk. Pembelian 150uv keatas terus dapat cash bonus. Seronok kan bunyinya, shopping dapat duit balik. Nanti next post Ika share promosi bulan Mac yang sangat menarik dan terbaik buat penggemar suplemen semulajadi yang selamat dan berkesan.

Klik ikon daftar sekarang kat bawah terus untuk daftar ahli, sekarang memang mudah, buat online je terus yang mesra pengguna. Masukkan semua maklumat yang diminta, lepas submit anda akan terima mesej dari Shaklee untuk ID dan password sementara. Buka laman web www.shaklee.com.my dan masukkan ID dan password tersebut then boleh tukar password sendiri. Senang. So nak daftar ahli Shaklee. 
Daftar Ahli Shaklee dengan pembelian produk shaklee ATAU DAFTAR AHLI SHAKLEE PERCUMA dengan penjimatan LESS 10% Diskaun harga promosi dengan pembelian salah satu Welcome Set Shaklee automatik terus dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE.


Grab BEST OFFER YANG PALING JIMAT hanya pada bulan ini sahaja. Daftar Ahli Shaklee sekarang Dapat 15-20% penjimatan Harga Ahli Produk Shaklee!

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.