Freeview Percuma Untuk Mulakan Business

Sebelum Ika share banyak lagi artikel menarik, Ika nak ajak anda yang tak pernah berniaga, baru mula nak berniaga tapi tak tahu nak mula macam mana, nak niaga apa, tak reti dan tak pandai berniaga ertikata zero dalam bab bisnes, atau yang dah bisnes tapi penat dengan bisnes sekarang. Berita terbaik untuk anda, group kami sekarang buat freeview percuma untuk anda. Bagaimana nak sertai?Boleh ke? Kena bayar apa-apa tak?Haa, teruskan baca lagi, Ika bagitahu satu-satu.





Apa itu freeview Jutawan? Sebagai antara group yang aktif menjana pendapatan, kami juga menyediakan saluran istimewa untuk newbie yang baru nak memulakan perniagaan tak kiralah dari golongan student, yang berkerja, surirumah dan penganggur. Jangan tak tahu antara kami ada student yang masih diuniversiti dah menjana pendapatan 6angka setiap bulan, bukan kaleng-kaleng adik Nurmie ni, sangat inspired dalam group Jutawan walaupun struggle masih belajarkan dan tamatkan setiap semester, beliau buktikan dalam masa yang sama dapat capai impiannya sendiri nak bagi duit ribu-ribu kat maknya dan beli kereta idamannya walaupun tak habis belajar lagi. Ramai juga yang dah berkerjaya berhenti kerja hasil dari fokus kepada bisnes Shaklee. Ada peguam, jurutera dan surirumah sekalipun dapat upgrade kehidupan sendiri dengan lebih baik dengan mendapat pendapatan. 

Kali ni kita bawakan speaker yang berbeza. 

Main speaker tak asing lagi. Icon ibu muda yang punya jiwa kental. Master Wan Muliani. Master 8 bulan. Masih ingat lagi, waktu pertama kali beliau suara kan hasrat untuk berbisnes. 
“Akak! Saya nak extra RM200 sahaja, sebab nak buat bayar insurans”
Tapi siapa sangka kan, bulan pertama terus meroket dari nak RM200 Allah bagi RM2000 terus. 
Impact speaker pertama A'thirah Aider. Siapa sangka PKP beri hikmah besar buat beliau. Ujian hidup tak pernah jadi halangan, tapi ianya jadi tekad kuat untuk terus berusaha. 
Asbab PKP beliau kembali aktif dengan Shaklee dah terus direzekikan pendapatan 4 angka tanpa culas.

Kuncinya usaha dan usaha. So freeview dari group jutawan ni buat sharing bagaimana nak mula bisnes, apa perlu buat, nak pilih produk macam mana, bagaimana nak kenal potensi diri, bagaimana nak mula buat sharing, bagaimana nak capai target dan matlamat. 


FREEview datang lagi uols! 

Impact speaker kedua Ctnatrah Che Kamaruddin. Seorang suri rumah. Jika upline beliau ambil masa 8 bulan untuk capai ke rank Master Coordinator. 
Tapi perjalanan beliau hampir 8 tahun untuk capai ke rank Supervisor. Namun masa bukan halangan. 
Seorang surirumah yang beruntung. Suami boleh beri apa sahaja yang dia mahu. Tapi apa sebab yang menyebabkan beliau sayang kan bisnes Shaklee ni? Nak tahu? Jeng jeng jeng. 
Impact speaker yang ketiga, Rubaiyah Asan! Bekas Manager di company besar Aeon. Tinggal kan jawatan dan gaji besar hanya kerana anak-anak. 
Tapi Allah lorongkan rezeki beliau melalui Shaklee. Ada banyak cerita yang menginspirasikan dari Kak Ruby.

Nak tahu kisah-kisah mereka? Bagaimana dengan Shaklee banyak kehidupan berubah. 

Bagaimana dengan Shaklee dapat merealisasikan bukan sahaja impian diri sendiri. Tapi dapat realisasikan impian orang tersayang. 

Nak tahu lebih lanjut. Bussiness Opportunity FREEview medan kami sediakan untuk uols. 

Ianya PERCUMA. Nak ke nak jadi sebahagian ahli keluarga kami kita cerita nanti. 

Tapi lapangkan dada, bukakan minda untuk dengar dahulu kisah dari mereka. 

Nak join FREEview? Klik link di bawah sekarang. 


NAK JOIN FREEVIEW PERCUMA SEKARANG


Sila hubungi 013-3392721 atau klik link di bawah


Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda turut sama berjaya.

ATIKAH MAT SID 1174323 
No tel/wasap: 013-3392721 
Your trusted Shaklee Independent Distributor
Instagram: @supplementhouze @shakleeviaika @pickasupplement


Jangan lupa tekan button FOLLOW blog mommydailywellness.blogspot.com untuk pelbagai artikel menarik. 

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.