KENAPA RAMAI SUKA VIVIX?

Vivix ni antara kesukaan Ika, masa promo memang Ika ambil peluang beli buat stok. Vivix bantu Ika detox dengan sangat baik. Ika dulu masa awal-awal consume produk Shaklee memang tak berkesan pun. Terfikir kenapa orang lain dapat effect cepat. Then bila join kelas, terjawab persoalan Ika bila ada someone tanya kenapa dia makan Shaklee tak dapat effect macam yang dia nak. Then speaker jawab "awak pernah buat detox tak sebelum ni? Tak jawabnya. Then speaker suruh stop semua vitamin dulu, start balik dengan vitamin detox. Ika pun apalagi lepas tu apply cara sama, Ika stop semua vitamin Daily Essential, Ika start buat detox dan ambil fully set detox termasuk vivix.


Amazingly, 3 bulan terus dapat effect. Mata putih Ika lebih cerah berbanding sebelum ni nampak kekuningan, kuning tu mean toksik dalam tubuh kita terlalu banyak toksik sehingga menyebabkan apa-apa nutrisi yang kita ambil badan tak dapat serap dengan baik. So, faham kan kenapa ramai orang suka vivix ni termasuk Ika. Lagi best effect bila Ika buat detox usus dan hati sekali, memang menyeluruh terus Ika buat.


Kesan ketara berat Ika mudah turun dan bentuk wajah lebih V-shape. Vivix juga banyak bantu Ika lebih bertenaga dan memandangkan dulu Ika pernah ambil perancang dan kesan negatifnya terlalu banyak, Ika bersyukur vivix bantu semua masalah Ika selesai. Next entry Ika cerita details.
.
Vivix ni adalah minuman campuran bahan botani, yang kaya dengan Resveratrol yang berfungsi untuk memperbaiki sel dan menyihatkan sel badan. Bila sel badan kita sihat, bebas daripada radikal bebas, tissue akan sihat, organ akan sihat sekaligus seluruh sistem badan akan turut sihat sama dan dapat berfungsi dengan baik 😊.




.

KESAN YANG BOLEH DAPAT DARI PENGAMBILAN VIVIX
.
💕Kulit JARANG tumbuh jerawat. Boleh kata bila consume Vivix dengan konsisten, kulit sangat payah tumbuh jerawat
.
💕Kulit jadi LICIN, PORI-PORI RAPAT. Yang ni antara yang obvious jugak bila konsisten consume Vivix, kulit jadi macam kulit baby. Licin dan lembuttt je
.
💕Berat badan maintain. This one antara yang obvious sebab Kandungan Resveratrol dalam Vivix membantu untuk tingkatkan metabolisme badan dan absorb fat from food. No wonder siapa consume Vivix konsisten badan maintain tak cepat naik
.
💕SAKIT PINGGANG kurang! Perempuan lepas bersalin mudah kena sakit pinggang. Mungkin sebab posisi menyusu tak betol. Alhamdulillah bila konsisten consume Vivix memang perasan sakit pinggang berkurang sangat-sangat
.
💕Salah satu ASBAB ramai berjaya HAMIL Alhamdulillah 😊Betul2 konsisten amek dalam tempoh 1-2 bulan. Lain sangat rasa pada badan dan Alhamdulillah tak lama lepas tu ramai berjaya disahkan HAMIL.


Ramai yang tanya best ke kalau grab offer ni TWINPACK VIVIX? BEST SANGAT OK. SEBAB APA?

Sebab once uols dah beli #TWINPACKVIVIXJom Shaklee ni, dalam tempoh 60hari dari tempoh pembelian korang still dapat beli dua set offer yang lain dengan harga super jimat lain.

Actually offer ni ada 3 pilihan:- IF untuk pembelian pertama korang pick one of this offer, then 60 hari dari tempoh pembelian uols boleh pick another set offer yang lain dalam tempoh tu je ok.


1)WELLNESS STARTER PACK
Offer RM666.90 dari harga asal RM926.25



2)YOUTH SKINCARE STARTER SET
Offer RM612 dari harga asal RM850.00



3) TWINPACK VIVIX
Offer RM684.00 dari harga asal RM950.00



Promo ni valid sampai 28FEB 2019 sahaja. Katakan uols beli salah satu set tu pada hari last offer iaitu pada 28FEB2019, still korang dapat beli another two set dengan harga offer valid dalam tempoh 60hari tu. Faham tak?



Ika offer WELLNESS STARTER PACK/TWINPACKVIVIX ni untuk mommy yang hamil atau pantang sebab set ni memang cover set hamil dan pantang tu yang malas telan tablet boleh grab vivix. Bagi yang bukan ahli Shaklee, so ni peluang uols untuk dapatkan harga yang tersangatlah murah, kitaorang yang sedia ahli memang tak dapatlah harga ni. Offer ni hanya untuk NEWMEMBER SAHAJA.


Walaupun certain orang cakap VIVIX mahal, mahal pun orang beli sebab tahu "nilainya". The product speak itself.



"The medical field is interested in treating disease. I'm interested in building health."

So yang nak shopping online terus boleh klik ESELL ORDER NOW kat bawah. klik, isi maklumat, pilih produk/set yang diinginkan, buat payment through online okei, senang. nanti uols akan dapat mesej tentang shipping dan invoice selepas membuat pembelian. 


Rujuk cara order online disini atau boleh whatsapp Ika directly untuk sebarang pertanyaan atau saranan suplemen sesuai. 



Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.