ANTI-SHAKLEE JADI PENGEDAR SHAKLEE



Rasa-rasa Ika bukan puan ni seorang yang anti-shaklee. Ramai geng Shaklee dari yang anti-Shaklee, tapi semua yang merasa keberkesanan Shaklee tak tentu arah, terus jadi pengedar Shaklee. Jom baca kisah Puan Marjani yang mengalami masalah jerawat kronik. 






Pn. Marjani Ibrahim ~ 






Sy stat try shaklee slps 2tahun buat research, sebab dulu saya anti shaklee.hehe


macam-macam google nak cari supplement untuk kulit muka yg agak teruk, july 2013 sy mula beli shaklee. 






saya google dan baca testimoni2 set kulit bermasalah. akhirnya saya beli ESP+ALFALFA+VIT C+BCOMPLEX. 


4 ni saya cuba 6bulan secara konsisten. Air 5liter sehari. kebetulan masa tu memang berat badan saya hampir 98kg!






6 bulan konsisten,alhamdulillah memang puas hati.


jerawat makin kecut.


parut2 lama makin pudar.


yg paling bonus 》》 kurus & period yang sangat tak teratur,menjadi teratur.


bayangkan pernah lebih 5bulan tak datang period.


kalau datang pun hasil mkn ubat dari klinik. last2 sy cuba makan supplement. 






Alhamdulillah dah 2tahun sy ambil esp.






masa berpantang keguguran bulan lepas, saya amalkan esp sbg sarapan.


alhamdulillah.


cergas macam orang tak berpantang .










Haa, best tak kisah ni? Jika anda punya masalah yang hampir sama dengan Puan Marjani, why not try Shaklee. Natural based dan keberkesanan dibuktikan drngan clinical test.









So yang nak shopping online terus boleh klik ESELL ORDER NOW kat bawah. klik, isi maklumat, pilih produk/set yang diinginkan, buat payment through online okei, senang. nanti uols akan dapat mesej tentang shipping dan invoice selepas membuat pembelian. 




Rujuk cara order online disini atau boleh whatsapp Ika directly untuk sebarang pertanyaan atau saranan suplemen sesuai. 







0

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.