DULU MESTI AMBIL MC SETIAP BULAN, SEKARANG?




Saya dulu memang rasa selalu menyusahkan bos kalau kerja, iya lah tiap bulan mesti akan ada sekeping (paling sikit) sijil sakit sebab demam dan lain-lain. Alahai lemah sangat imun badan. Padahal muda lagi. Memang doktor minta saya ambil suplement untuk kuatkan imun ni.


Bayangkan sebulan mesti akan demam atau batuk selsema dalam 3 kali. Kalau kena hujan sikit memang terus demam. Masyallah kadang rasa benci diri sendiri sebab tak kuat.
Usaha dengan senam jalan kaki 30 minit setiap lepas subuh. Tapi tetap sama.


Pernah guna macam-macam jenama suplement yang ada dekat drug store tapi sama saja tahap imun badan saya.


Lepas tu cuba consume ESP dan Vit C SHAKLEE. Konsisten ambil setiap hari.
Masyallah saya dah 5 bulan tak demam yang teruk macam dulu, tidak batuk atau selsema. Walaupun masa tu satu family saya sedang virus demam teruk, saya tak sikit pun batuk.


Semoga Allah lindungi dari rasa riak, sekadar ingin berkongsi rasa bahagia yang sudah lama saya cari Allahu akbar. Masyallah sangat terharu dengan kuasa Allah lepas kita ikhtiar pelbagai.
Betullah kesihatan adalah satu nikmat yang sangat besar dalam hidup.
Serius nak nangis sangat.


Alhamdulillah sekarang konsisten ambil Set Shaklee yang untuk Daily Essential yang ada ESP, B Complex, Vita lea, Omega dan Vitamin C. Alhamdulillah dah tak lemah imun macam dulu malah setiap hari bertenaga buat kerja. Takda lemau-lemau dan mengantuk masa kerja dah.

Saya memilih sihat
Untuk lebih memberi

Anda pula bagaimana?



[PROMOSI SEPTEMBER 2019]

Ada yang masih bercuti atau ada yang dah mula bekerja? Jangan monday blues okay ðŸ˜Š
Bulan September nie Shaklee buat special promosi untuk NUTRIFERON GRANULES khusus untuk tingkatkan SISTEM IMUN.
.
Promosi NUTRIFERON GRANULES adalah ::

➡️ Beli 2 kotak dapat discount 5%

➡️ Beli 4 set twinpack dapat free 1 kotak
.
Antara fungsi NUTRIFERON :

Mengukuhkan sistem imun

Melindungi dari influenza
Meringankan Stress & Kelesuan
Melambatkan Penuaan
Mengurangkan infeksi / ketidakselesaan oleh pesakit
Mengurangkan simptom Menopaus
Mengurangkan simptom PMS

.
So yang nak shopping online terus boleh klik ESELL ORDER NOW kat bawah. klik, isi maklumat, pilih produk/set yang diinginkan, buat payment through online okei, senang. nanti uols akan dapat mesej tentang shipping dan invoice selepas membuat pembelian. 


Rujuk cara order online disini atau boleh whatsapp Ika directly untuk sebarang pertanyaan atau saranan suplemen sesuai. 


Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.