APA YANG BEST JOIN #TEAMJUTAWAN



Setiap bisnes ada kelebihan masing-masing dan setiap bisnes yang berjaya tentunya memerlukan mentor. Kenapa perlu mentor? Sebab nak shortkan kita punya journey tak langgar dinding yang sama.


Kenapa uols kena join #TeamJutawan? Sebab kami punya Mentor perniagaan adalah pengamal perniagaan berpengalaman yang menurunkan ilmunya kepada pengusaha baru. Ia banyak diamalkan dalam masyarakat kita seperti ibu bapa yang membimbing anaknya.



“Mentor perniagaan memainkan peranan yang cukup penting terhadap kejayaan seorang usahawan. Usahawan muda dapat belajar dan mencontohi pengalaman seorang mentor yang sudah berjaya.

Haa dalam #TeamJutawan ni 10mentor a.k.a 10 Master yang proven result dan sangat aktif buat sharing. Paling best part ILMU yang dikongsi. Support group #TeamJutawan sangat kuat, pelbagai idea, masalah  dan solusi dikongsi.


Ini antara live sharing atau online coaching dari upline dan master dari #TeamJutawan. Zaman sekarang tak perlu kayuh basikal nak pergi kelas, syarat ada telefon dan internet insyaallah semua jadi. Tinggal usaha dan kemahuan sendiri je tak kiralah student ke, masih belajar pjj ke, surirumah ke. Hakikatnya yang makan gaji pun selamba buat side income buat duit kepuk-kepuk walaupun gaji dah ada tapi kenapa? Gila duitkah mereka? Tak! semua dari kita punya impian berbeza tapi matlamat sama iaitu time freedom, money freedom. Kan? Betulkan? Tanya diri betul ke tak?You rasa you ada impian tak? Nak bisnes tapi takut. Nak berbisnes tapi zero bisnes knowledge, tak pandai itu ini..takde masalah yang penting buang alasan, insyaallah on saja. Mulakan langkah kecil dengan modal permulaan hanya RM65 atau nak join free pun boleh meh Contact Ika diretly, Ika bagitahu cara











Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.