MULAKAN BISNES DI USIA MUDA

Sungguh ni! Kalau dalam hati anda pernah terdetik untuk berniaga, jangan tunggu sehingga sempurna baru nak mula. Mula dengan apa ditangan. Contohnya duit kat tangan untuk memulakan bisnes kurang dari RM100 atau tiada langsung modal awal. Boleh je daftar ahli Shaklee hanya RM75 (termasuk kos postage starter kit) dan anda boleh mulakan bisnes anda. 95% pengedar Shaklee hanya menggunakan platform online untuk berniaga. Ada telefon dan internet kira jadi, dan paling bagusnya even anda zero knowledge tentang bisnes, Shaklee adalah platform terbaik anda untuk terjun dalam dunia bisnes.


Perasan tak kenapa orang yang dah berpengalaman dalam bidang bisnes mengatakan 'mulalah berbisnes dari usia muda'. Tahu kenapa? Sebab masa, ye masa ni tak boleh beli. Masa muda adalah waktu terbaik untuk menimba pengalaman, jika gagal, anda masih punya masa yang banyak untuk perbaiki kesilapan ketika berniaga. Masa muda tulah banyak energy dan paling penting orang muda masih belum banyak komitmen. 100% fokus anda boleh ditujukan terhadap bisnes yang anda baru mulakan. 


Kenapa waktu muda perlu ambil peluang berbisnes? Yelah, kenapa tunggu usia tua untuk mencipta kejayaan dan capai impian, sedangkan waktu mudalah kita punya banyak ruang dan peluang. Macam Ika sendiri menyesal tau rasa terlambat join bisnes, sedangkan bisnes ni satu proses pembelajaran yang sangat panjang tapi berbaloi. Kenapa tak nak bisnes? Tak minat. Kenapa tak minat? Tiada masa. Dalam tak sedar kita mencipta alasan berbanding mencuba, sedangkan dalam gelodak hati banyak perkara yang kita nak capaikan? 


Sekarang dah ramai student universiti yang mengambil peluang berniaga secara dropship, online untuk menambah pendapatan atau buat kerana suka dan minat. Sejak awal-awal masuk belajar sesetengah bakal graduan dah mula berbisnes, sehinggalah keluar universiti pendapatan mereka sudah stabil dan skill mereka pun bertambah. 


Samalah macam Shaklee dah ramai pelajar universiti ambil peluang untuk berniaga, contoh paling dekat dalam #TeamJutawan sendiri seorang student UPM berjaya memperoleh pendapatan dari Shaklee 5 angka, hanya dengan membuat sharing dengan rakan-rakan universiti je. Muda-muda lagi dah pandai cari income, dan ramai lagilah student yang pandai ambil peluang. 



Nak mula bisnes tambah lagi tak lernah berniaga cari modal dibawah RM2000, tiada risiko tinggi. Haa, nak mula bisnes  Shaklee dengan modal RM65 je pun dah boleh bermula, sistem pembelian dan order pun melalui online je, klik-klik kat mana-mana pun boleh, sebab semua sistem order, pengeposan dah tersusun dan mudah. Follow dan buat apa yang mentor ajar dan guide saja, insyaallah hasil tak pernah mengecewakan. 


Starter Kit ni memang anda akan dapat selepas daftar ahli. Yang dah menjadi pengguna Shaklee tegar tapi belum daftar ahli, rugilah sebab anda dapat banyak manfaat bila jadi ahli.


Surirumah, penganggur, student, atau yang mencari-mencari platform untuk berbisnes pilih Shaklee dan contact Ika ok. Don't worry kami ada group support #TeamJutawan yang aktif dan proven.

SHAKLEE ni busines yang sangat mudah !

✅ Tak perlu keluar modal

✅ Kita tak perlukan kedai

✅ Kita tak perlukan staff walaupun bisnes kita makin besar

✅ Kita tak perlukan stor untuk simpan stok ribu-ribu

✅ Segala sales kita direkod automatik

✅ Bonus tanpa gagal dibayar tepat pada masa

Statement untuk percukaian pon shaklee sediakan tau.

Jika timbul isu berkaitan produk, Shaklee ada untuk menjawab segala-galanya. Kita tak payah pening kepala.

Ramai ja lompat-lompat bisnes. Tapi tak kemana. Cuba bayangkan masa yg diguna utk lompat-lompat dan cuba-cuba tu, fokus pada shaklee.


Ika tak tipu, ada ja yang penah buat shaklee dan stop buat bisnes sendiri
Sudahnya surrender patah balik join Shaklee bisnes

Pesan Ika
Jangan buang masa.
Pilih dan  Fokus

Tahun ni ramai sangat student yang mula bisnes dengan Shaklee sebab income gemuk gemuk tanpa stress

In shaa Allah tak akan menyesal !

Jom ! 💪🏻
Kita buat Shaklee sama-sama , kita dapat bonus sama-sama.


Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.