PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN LUAR KEBIASAAN

Perasan tak sekarang makin banyak program, kelas, coach online untuk detox tak kiralah kat facebook ke, ig ke. Apakah petandanya? Petandanya masyarakat semakin ambil tahu dan cakna untuk jaga kesihatan dan tukar gaya hidup kearah yang lebih sihat dan aktif. Ika pun antara yang follow program detox ni dulu secara online. Last sekali Ika beralih ke Jom Detox cara Shaklee. Sebab utama takde effect yo-yo dan rasa badan lebih sihat dan bertenaga selepas buat detox cara Shaklee. 

Nak diet memang kental, tapi kalau nak detox insyaallah akan kental sebab detox versi kami memang special. Takdelah kau murung makan nasi 2 biji, sayur seinci, buah 1 gigitan, tidaklah sama sekali seksa program kami ni. Sebab kami punya tagline educate and transform, bukan ikut-ikutan punya version. Kami punya program approved by nutrition specialist, woww githeww! Patutlah kesannya pun woww. So, apa lebihnya Program Jom Detox Jutawan ni adalah....jeng jeng jeng! Meh kita scroll baca satu-satu. 


KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Group Jutawan menawarkan Program Jom Detox untuk awak sertai dan rasai sendiri pengalaman berdetox dan pengalaman ibarat memiliki tubuh badan yang baru dan awet muda. Kami menyediakan program detox sepanjang 17 hari. Dalam masa 17 hari ini, uols akan terima banyak input best antaranya


1) Support group yang aktif selama 17 hari. Pakat kurus ramai-ramai baru syok! Buat dengan gembira dan tak stress langsung.

2) Dapat guide, info dan monitoring dari Detox Coach bertauliah. Ada masalah boleh tanya. Takde lah duk murung makan pisang sorang-sorang

3) Ada detox meal plan oleh nutritionist bertauliah, approved by doctor. Ada reason di sebalik menu tiap hari. Program ni bantu ubah lifestyle kepada healthy lifestyle. Jadi rutin diri.

4) Program detox ni fokus buang toksin berkurun dalam badan yang boleh sebabkan sakit kronik. Bonus turun berat, kulit cantik dan badan sihat.

5) Ada guide step by step setiap hari. Hanya ikut betul-betul setiap step. Confirm banyak turun berat dan inchloss.

6) Dapat guide senaman yang betul. Nak kecikkan bahagian mana? Haaa sila buat senaman yang dicadangkan.

7) Bila turun berat automatik muka makin cantik & hensem, kulit glowing dan nampak makin letopss lah apalagi kan, tu yang pakat bareface tak tentu pasal. Geng Shaklee ler tu, miahaha. 


Kenapa kena join #JomDetoxJutawan

Kebanyakkan program DETOX hanya tertumpu pada detoksifikasi organ tertentu seperti usus sahaja - ia tidak menyeluruh. 

Kita memerlukan program Detox secara menyeluruh untuk memastikan detoksifikasi dilakukan secara berkesan dan kesihatan optimum dapat dicapai! 

Kami bekerjasama untuk memastikan detox secara holistik ke atas system detox tubuh. So menu kita adalah dari Nutritionist dan di endorsed oleh Doktor. Bukan suka suki aje.

Contoh detox program diluar sana : hanya tertumpu pada usus aje. padahal organ utama detox kita ada 5!


Bestkan? Sebab tu ramai yang dah proven success join program ni termasuk yang jadi subur lepas berdetox, pakat jadi mangsa detox, tak tambah lagi yang boleh pakai balik baju zaman selim melim dulu. Kebanyakan peserta detox #JomDetoxJutawan dapat bonus effect banyak dari program ni termasuk alergik hilang, kulit bertambah cantik, energi macam muda remaja, tidur lebih lena dan bermacam lagi masalah kesihatan dapat diatasi penangan Jom Detox Jutawan ni. Dan jangan tak tahu Program ni bukan untuk yang nak KURUS je. Ramai yang join ada tujuan masing-masing. Detox biasa-biasa untuk yang nak kurus je, detox version Shaklee luar dari kebiasaan. 


Aihh, rasa tak dan-dan sekarang jugak nak join program Jom Detox Jutawan ni kan?! Dah masuk batch 15.0 dah Jom Detox Jutawan dalam sedar tak sedar. Bagaimana nak join Jom Detox Jutawan ni? Until next post Ika cerita lebih detail, nak book slot sesiap pun takde masalah kotlah takut ketinggalan update kan, boleh whatsapp Ika.

Belanja sikit cerita mangsa detox Jom Detox Jutawan 


Jom kita detox, kalau rasa susah sangat, rasa takde support, rasa takde idea nak makan apa waktu detox why not join group detox yang dah memang proven berkesan dan selamat. 


Whatsapp Ika: 013-3392721 
SID and user since 2013

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.