BERJAYA UBAH LIFESTYLE DENGAN SHAKLEE

The best thing terlibat dengan Shaklee ni yang paling Ika proud adalah Ika dapat ubah gaya hidup Ika kearah lebih positif, lebih baik, berubah kearah yang lebih membina potensi diri.



Ika dulu masih ingat masa mula-mula diajak join bisnes Shaklee "Ika jawab Ika tak minat bisnes, lagipun Ika takde masa, anak-anak tengah kecik lagi perlukan perhatian." Punyalah konfiden daku punya jawapan, padahal tu hanyalah alasan sendiri rupanya. At one time Ika sendiri serah diri untuk bisnes sebab masa tu terdesak sangat nak cari duit lebih.



Rupanya ada hikmah yang lebih besar Allah nak bagi. Bukan setakat duit yang Ika dapat tapi dalam masa yang sama ianya mengubah cara mindset Ika berfikir selama hidup berpuluh tahun ni. MasyaAllah tak keruan memula join Shaklee ni, macam otak kena bom jangka, terkejut. Tubuh badan pun terkejut sebab kena refleks dengan otak dan mindset yang telah ditouch up geng Shaklee tau. Bukan pukau, bukan scammer. Tapiii value added diri sendiri yang dapat ditambah setelah jumpa circle Shaklee ni.


Ika bersyukur sangat Ika keluar dari kepompong pemikiran sempit dan terkongkong dulu, Ika syukur Allah bagi banyak ilmu melalui geng Shaklee terutama group Jutawan ni. Dari ilmu nutrisi dari ilmu bisnes dari ilmu kewangan, ilmu potensi diri dan banyak lagilah yang Ika belajar. Rasa tak terucap sebab Allah bagi pelajaran kat Ika melalui Shaklee ni. Well Ika ni dulu jangan tak tahu, anti dan skeptikal sangatlah kat Shaklee, tahap benci kot dan menyampah. Tapi betullah orang kata tak kenal maka tak cinta.


The thing is asbab Shaklee jugak dengan izin Allah Ika dapat atasi masalah diri terutamanya bab kesihatan. Dari makan main belasah je apa yang boleh, berubah kepada beringat dan berpada-pada bila makan dan jaga pemakanan sendiri dan keluarga. Dari rutin harian takde hala tuju, tahu-tahu bangun pagi, sedar-sedar dah nak tidur balik kepada tahu susun dan urus masa lebih berkualiti dan ada matlamat setiap hari.



Dari takut berimpian dah pandai pasang impian sendiri. Dari tak tahu guna aplikasi itu ini jadi tahu segala kegunaan dan manfaatkan teknologi dihujung jari. Paling terkesan gaya hiduplah yang paling banyak berubah asbab bergaul dan berada dalam circle Jutawan (nama group gabungan Master Shaklee) ni. Bukan semata-mata duit/side income je bila join Shaklee ni. So janganlah uols label geng Shaklee ni gila duit, sebab kebanyakannya bila dah jelas matlamat, kebanyakannya nak bantu orang lain upgrade kehidupan kearah lebih baik dari kesihatan, kewangan dan banyak lagi. Bantu orang lain capai impian, insyaallah dalam masa yang sama impian sendiri tercapai. Insyaallah.


Anda rasa saya ada masa untuk sakit kepala? Jom join kami journey to money freedom, time freedom❤️.

Whatsapp Ika:013-3392721
User and SID since 2014

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.