Daftar Ahli Shaklee 2020 dan Mulakan Bisnes dengan RM35



RM35 harga daftar ahli membership Shaklee yang baru berkuatkuasa mulai sejak1hb Mac 2020 lagi. Sebelum ini, pendaftaran ahli Shaklee ialah RM65.


RM35 Harga Daftar Jadi Ahli dan Pengedar Shaklee Tahun 2020


Kenapa harus daftar ahli Shaklee?
Korang harus daftar ahli Shaklee sebab bila jadi ahli dan pengedar Shaklee ni, kalau korang nak buat pendapatan sampingan BISNES pun boleh atau untuk korang MAKAN sendiri dengan keluarga pun boleh.




RM35 Harga Daftar Jadi Ahli dan Pengedar Shaklee Tahun 2020


Kelebihan Daftar Ahli Shaklee


1. Diskaun harga hebat untuk ahli dengan diskaun hampir 25%. Kalau ada promosi boleh dapat sehingga 30% - 33%


2. Harga untung runcit bergantung kepada seller. Untung runcit boleh mencapai sehingga RM100 untuk satu produk.


3. Semua dihujung jari. Boleh login masuk ke www.shaklee.com.my boleh terus klik pilihan barangan dan buat pembayaran melalui online. (Bila dah register kita akan belajar cara menggunakan guna web)


4. Tak perlu buat maintain pembelian bulanan. Hanya sekali belian dalam tempoh setahun sahaja.


5. Cash rebate untuk pembelian yang mencapai 150uv (point) setiap bulan. Setiap uv mempunyai nilai yang akan ditukar menjadi cash dan dimasukkan dalam acc setiap 14hb.


6. Peluang Bisnes (tiada paksaan) hanya pada yang berminat. Selepas point ini kelebihan untuk ahli yang berbisnes


7. Cash bonus (income) setiap 14hb iaitu cash rebate bagi ahli makan sendiri. Pada yang bisnes setiap uv menjadi cash bonus. Lagi banyak UV lagi banyak bonus.




Bonus Shaklee 2020 Setiap 14hb dan Cara Kiraan Bonus Shaklee




8. Selepas mencapai 3000uv anda boleh menerima kelebihan yang lain iaitu Car Bonus & Convention Trip


9. Car bonus adalah elaun berbentuk cash serendah RM630 dan maximum unlimited RM8000 + dibayar seumur hidup selagi berbisnes dalam shaklee.


10. Convention trip adalah trip percuma yang boleh ditebus selepas point mencukupi. Tahun 2020 pusing Bangkok Thailand dan akan ke Korea Selatan.


Daftar sebagai ahli Shaklee walaupun untuk MAKAN sendiri bukanlah suatu perkara yang membazir. Contoh kita shopping kat TESCOlah, atau product lain, untuk mendapatkan penjimatan kita terus daftar ahli sebab kita tahu pasti ada keistimewaan bila jadi ahli.


Pendaftaran ahli Shaklee dengan harga RM35 ni sudah boleh dibuat bermula sejak 1hb Mac 2020 ye. Ada yang baru tahu, pasti terkejutkan? Haa, apa tunggu lagi, jomlah mendaftar ahli Shaklee dan mulakan bisnes mudah dihujung jari.Mari Ika perkenalkan anda dengan bisnes Shaklee yang hanya memerlukan sedikit modal iaitu pendaftaran keahlian hanya sebanyak RM35.00 sahaja & boleh jadi PERCUMA juga jika anda membuat pembelian produk bernilai 100 uv bersama-sama pendaftaran keahlian.

Ramai yang tak percaya kan dengan modal serendah ini anda mampu menjana pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan. Wowww Terbukti ramai telah berjaya menggenggam bonus 4-5 angka sebulan. Tetapi kebiasaannya pengedar-pengedar Shaklee tidak show off pendapatan masing-masing macam MLM lain kerana tujuan asal kami adalah agar ramai orang mendapat manfaat juga dari segi kesihatan dan kecantikan dengan produk Shaklee.


Sempena 25 tahun Shaklee di Malaysia, bulan ni promo terbaik anda berpeluang untuk #BestSellerSet dan #vivavivixset dengan harga yang lebih menjimatkan dengan kos penghantaran Percuma, Percuma Daftar ahli dan PERCUMA beg Shaklee ala Gucci. Wahh mana nak dapat, selain tu anda berpeluang menjana pendapatan mulai sekarang. Be own your business at home. Guna, kongsi dan bina. A-z kami sediakan bahan, group support dan banyak lagi.


Bagaimana Nak Beli Produk Shaklee?


Sila hubungi 013-3392721 atau klik link di bawah


Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda turut sama berjaya.

ATIKAH MAT SID 1174323 
No tel/wasap: 013-3392721 
Your trusted Shaklee Independent Distributor
Instagram: @supplementhouze @shakleeviaika @pickasupplement


Jangan lupa tekan button FOLLOW blog mommydailywellness.blogspot.com untuk pelbagai artikel menarik

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.