INCENTIVE TRIP SHAKLEE (DALAM DAN LUAR NEGARA)

The best thing paling menarik dan best tentang Incentives Trip Shaklee adalah boleh bawa suami, anak-anak even parents sekalipun ke mana-mana trip yang ditaja sepenuhnya oleh shaklee. Mana nak cari kan, biasa company lain based MLM punya bisnes ada limitation sama ada distributor dan pasangan sahaja yang boleh join trip. Tapi kat Shaklee memang family-friendly, even mak kita yang dah umur warga emas pun boleh join the trip malah dapat treat istimewa lagi dari Shaklee.


Insentif trip Shaklee ini sebenarnya khas untuk pangkat ' leader ' atau Supervisor ke atas tapi untuk mereka yang layak memenuhi syarat yang ditetapkan Shaklee.


Ada dua kategori insentif trip Shaklee:
1. Trip dalam negara
2. Trip luar negara / Umrah ziarah


Incentives Regional dan international trip dari Shaklee biasanya memang 5 bintang ke atas. Lepas tu bawak body je, siap Shaklee bagi cash untuk belanja lagi sama ada untuk makanan punya treat, selainnya dapat baju, produk Shaklee, dan bermacam lagi kejutan dari Shaklee. Paling-paling kalau yang international treat habis 50k dan keatas untuk setiap SID. Mana lah pengedar Shaklee tak teruja, sebab tu ramai yang setia dengan Shaklee sebab rewardnya bukan biasa-biasa. Semua orang punya peluang yang sama, ada peluang untuk grab reward incentives trip ni once dah berdaftar ahli Shaklee. Nak berpeluang merasai Incentives fres trip dari Shaklee hanya bermodal RM65 dan boleh mula buat sharing. Yang penting feel it, nak feel it kenalah consume produk Shaklee dan rasai keberkesanannya.


Tapi saya tak suka makan suplemen. Why not try? Ika pun tak pernah suka suplemen, bila dah cuba dan dapat hasilnya terus setia dan jatuh cinta. Tak semestinya wajib cuba suplemen, Shaklee ada skincare, ada homecare product, baby product, then you choose what ever suit with you. Jom, i show you how to get this trip incentive. Nak 2 tiket? 3 tiket? Still uols masih berpeluang, decide now.



Whatsapp Ika:013-3392721
SID and user since 2014 

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.