PAKEJ PILIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

MAK AI, USUS BESAR SAMA TINGGI DENGAN KITA?


Korang tau tak ni? Yang usus besar sama tinggi dengan kita sebenarnya. Dan ia berlipat lipat duk dalam badan kita. Masyaallah. Hebatnya Allah. Setiap hari kita mesti membuang tau. Ada orang 3 ke 4 hari baru membuang. Itu tandanya usus dia bermasalah. Korang selalu dengar kanser usus? Ramai orang terkena kanser usus tiba tiba dah tau stage 4.

Sebab apa? Usus dia ada masalah. Tak membuang setiap hari tu simptom ke arah kanser usus. Cuba tanya anak anak kita pun. Ada ke diorang pun tengah sembelit. Jaga jaga. Kena selesaikan dengan cepat. Sebab tu kita di Jom Detox ajar camne nak buat colon cleansing (bersihkan usus). Yang ni paling diutamakan.

Kemudian kita buat liver cleansing (bersihkan hati). Sebab 80% toksin berada di hati. Nampak kan usus ni panjang? Korang ingat sembelit tu ada kat hujung yang nak keluar tu je ke?Tidak ye. Ia ada di sepanjang usus. Sebab tu kita kena buat flush out betul betul. Tu yang kita ajar team Jom Detox untuk buat colon cleansing. Nak bersihkan semua usus besar kita tu. Takde mana mana tersekat dah lepas ni. Sihatnya usus kita, sihatlah kita.

Kenapa program jom detox jutawan perlukan supplement?

Detox tanpa supplement ni ibarat kita basuh baju tanpa sabun. So nak baju bersih mesti guna sabun kan. Macam tu jugak detox. Dan yang paling penting kita akan tampung nutrisi ketika proses detox dilakukan kerana kurang makan. Haa, itulah fungsi supplement dalam program #JomdetoxJutawan ni untuk support organ detox kita.


Sebab tu jugak kalau yang join detox under team kami akan  bertenaga. Padahal kalori yang diambil masa detox sangat la rendah.
Kalau nak turun 3-4 kg dalam masa 17 hari Sebenarnya senang sahaja kalau betul-betul ikut semua tips coaches. Suka ke suka?


“Kenapa pilih Shaklee supplement? Kenapa bukan supplement lain?”

Jawapan kepada persoalan ni ialah: Sebab shaklee memang company suplement terbaik. Kenapa Ika cakap Shaklee ni company supplement terbaik?
Sebab pertama: Shaklee ada landmark study.

Landmark study ni bahasa mudahnya ialah kajian saintifik yang dilakukan oleh para saintis terhadap produk-produk mereka. Yang bestnya, kajian saintifik dilakukan ke atas manusia tu sendiri . Kajian bukan dilakukan ke atas haiwan.

Result kajian semua ada di publish di website tertentu(anda boleh google) dan semua result kajian adalah sangat-sangat memberangsangkan. Kira nya, Shaklee ni bukan produk sembarangan sebab semua produk Shaklee ni, semua dah ada kajian klinikal ke atasnya.

Shaklee mementingkan kualiti. Jadi, bila produk tu sendiri berkualiti tinggi, keberkesanan nya pasti tak akan diragui.
Bayangkan, shaklee buat skincare pun tanpa 2500 bahan kimia bahaya.Baru-baru ni jerebu, dah ramai yang sakit-sakit dah batuk kan. Tu baru pencemaran asap. Kalau bahan kimia mana mana lah.

Kalau ada 2500 bahan kimia dalam vitamin, camne pulak kita? Sebab tu kena pilih yang betul. Kalau nak samakan Shaklee dengan produk lain, memang tak sama. Anda boleh cek sendiri kekuatan Shaklee berbanding jenama lain. Shaklee is the best.

Lagi satu, Program detox ni dah dikaji dengan mendalam dan ianya dah disusun oleh para saintis dan doktor dalam shaklee.
Selagi tak diluluskan oleh mereka, meal plan ni kita tak boleh guna.  Even kalau rujuk mana-mana medical doctor kat Malaysia ni pun, doktor akan cakap just proceed. Takde masalah dengan meal plan tu. Doktor pun support.


PAKEJ PILIHAN #JOMDETOXJUTAWAN 



Ishh, menarik sangat#JomdetoxJutawan, habis tu nak ambil pakej yang mana satu? Yang ni depends uols. Boleh refer yang mana satu sama ada nak gold atau premium, dua-dua ada kelebihan masing-masing ok. Yang pasti dua-dua berbaloi.
So,tunggu apa lagi. Jom join #jomdetoxjutawan, boleh contact Ika.


Whatsapp Ika:013-3392721 
SID and user since 2014 

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.