BEZA PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN DENGAN PROGRAM KURUS LAIN

Apa yang bezanya detox #JomDetoxJutawan dengan program detox lain? banyak sangat bezanya. Alah sama je tengok, last-last semua kurus, asal kurus ok lah tu, tak kisahlah diet ke, detox ke. Matlamat tercapai kekdahnya. Nope, big no big difference detox kami ni.


Diet VS Detox TAK SAMA

Kalau sekadar diet sahaja, berat akan rebound. Effect yo-yo. Kemain diet makan nasi 2 sudu, ikan bilis dua ekor, 2 keping timun, telur belah 12, 1 je bahagian untuk makan. Seksa bukan main diet, alhamdulillah turun jugak akhirnya berat badan. Wallah, boleh cheatday, sekali cheatday haaa mencanak naik berat lebih dari yang turun. Sedih tak hidup, hahaha. Moral down tak pasal last-last lantaklah gemuk, asalkan ku bahagia, ecewahhh bahagian ayat sedap kan hati, betul tak? 

Kenapa? Kalau detox tak yo-yo ke? Of course sebab dengan detox semua toksin telah dibersihkan semasa proses detox. Kalau detox, kemudian sambung dengan diet, berat tak akan rebound.


Toksin ni bukan di satu organ detox sahaja. Tetapi ke lima- lima organ detox dibersihkan semasa proses detox. Lima organ tu hati, peparu, kolon/sistem penghadaman, buah pinggang dan kulit. Jom Detox Jutawan adalah program detox menyeluruh. Cover semua 7 organ Detox. Bukan fokus pada usus semata-mata.



Berat yang turun adalah di fokuskan kepada berat lemak dan visceral fat. Terbukti selepas join Jom Detox bacaannya menurun dengan sangat awesome! Program Jom Detox direka untuk peserta turut sama mengubah lifestyle mereka. Dengan cara ini, kesan adalah berpanjangan dan dapat membantu mereka adapt dengan kehidupan mereka. Bila korang melakukan Program Detox, hati adalah organ yang paling terbeban. Sebab itu supplement digunakan untuk support fungsi badan.

Suplemen dan produk yang digunakan adalah selamat dan telah diuji secara klinikal dan berkesan.Program Jom Detox sendiri, direka oleh Shaklee Science Team selepas beberapa kali kajian dan ujian.Tak perlu ragu ragu untuk join kami. 




ISTIMEWA #JOMDETOXJUTAWAN


✅ Program detoks yang menyeluruh. Ia melibatkan detoks USUS, HATI dan SEL.Bukan sekadar detoks usus sahaja.

✅ Kami sediakan coaching 3 weeks di group whatsapp  

✅ Kami guide untuk detox dengan ilmu. 

✅ Kami beri meal plan ( menu makan ) yang di sediakan oleh Pakar Nutrisi dan dipersetujui oleh Doktor. Insya Allah anda tak akan kelaparan. 

✅ Program kami TERBUKTI BERKESAN bagi peserta sebelum ni yang betul betul ikut panduan yang kami beri.


Ada banyak lagi info menarik detox. Sebab tu peserta terkini detox hilang 8.8kg dan 20 inch hanya dengan satu sesi detox.
Banyak tu! Dan banyak lagi testimoni berjaya program #JomdetoxJutawan.
Jom sertai #JomdetoxJutawan. Prove it, live it and share it. Contact Ika for details.

Whatsapp Ika :013-3392721
SID and user since 2014

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.