KAMI TAK JUAL SUSU, TAPI KAMI BANTU MISI PENYUSUAN MOMMY BERJAYA

Ye, betul tu! Kami pengedar Shaklee amat berbesar hati dapat membantu ibu-ibu yang punya niat menyusukan anak untuk tempoh 2 tahun, malah kami bersyukur dapat membantu ibu-ibu yang mengalami banyak masalah ketika proses penyusuan berlangsung. Ada mommy yang datang mengadu tak cukup tidur, lama-lama jadi imsomnia akibat penat dengan karenah anak-anak dan urusan rumahtangga termasuklah tempoh menyusu anak yang stress dan memberi tekanan. Stress ni sangat bahaya kerana dalam tak sedar stress matikan kuman baik dalam tubuh badan kita dan matikan nutrien yang tubuh sepatutnya dapat.


RAMBUT GUGUR
Ramai mommy salah dan percaya akan mitos rambut gugur akibat anak buat buih. Nope big mistake tu, sebab kena tahu kenapa rambut kita ni gugur? Rambut, kuku, kulit, sel badan semuanya terbentuk dan terbina dengan protein. Badan kita ni terbina dan berfungdsi hasil dari protein, if protein dalam tubuh kita tak cukup, maka badan kita akan tarik protein-protein yang lain dalam tubuh badan kita. Protein adalah asas untuk tubuh kita, if kurang memang badan akan bagi signal melalui rambut gugur, kuku rapuh dan sebagainya.


IMSOMNIA/TAK CUKUP TIDUR
Percaya atau tidak kebanyakan mommy tak cukup tidur bila ada anak kan?yang breastfeed lagilah setiap 2jam kena bangun bagi susu kat anak menyusu, yang exclusive pumping lagilah struggles. Bila badan tak cukup rehat, tidur sesetangah mommy jadi imsomnia tak dapat tidur dengan baik, rasa macam tak tidur, tidur-tidur ayam. Bila tidur tak cukup, badan penat, tiada tenaga, ditambah lagi gaya pemakanan seharian mommy tak dijaga. So benda ni berkait-kait dan jadi meleret. Bila dah tiada tenaga, cepat penat, dan bila terlampau penat emosi mudah jadi tak stabil, jadi mula cepat nak marah-marah, mudah stress dan sebagainya.


MUDAH SAKIT BADAN/KEJANG/CRAMP
Haa, masalah ni bukan mak-mak mengandung je alami, sebenarnya sebelum mengandung lagi masalah dan punca ni berlaku akibat kekurangan kalsium dan magnesium dalam badan. Semua mineral penting sangat bagus optot-otot dan sendi-sendi tubuh badan. Bila kurang mineral yang diperlukan badan bagi signal. Tangan dan jari mudah kebas, kaku mudah cramp. Tubuh badan kerap sakit-sakit dan lesu yang berpanjangan.

SUSU BADAN BERKURANG
Bila susu badan berkurang, semua mommy susah hati kan?Terus kalut ribut cari MILKBOOSTER, tiada milkbooster kalau anda faham bagaimana tubuh anda berfungsi. Seperti kita tahu susu badan mengandungi air, lemak dan vitamin mineral dari tubuh badan mommy tu sendiri. Kalau nutrisi harian mommy ambil tak cukup bagaimana badan nak produse susu yang berkualiti dan banyak. Tak tambah lagi masalah lain yang bersangkutan seperti stres, badan tak bertenaga dan sebagaimana. Puncanya hanya satu kekurangan NUTRISI yang tubuh perlukan. Even cari milkbooster pun belum tentu dapat membantu sebab benda asas tubuh perlukan tak cukup, tak lengkap. Contoh macam kalsium dan magnesium sangat membantu menghasilkan kepadatan tulang kita. Punca tulang rapuh banyak antaranya kita penggemar caffein, atau cara pemakanan yang tidak suka sayur hijau.



So, penting faham kenapa kita nak ambil suplemene, bukan sebab  trending, bukan sebab ikut-ikutan. Bila rasa terpaksa rela, bukan ye? Ambil suplemen ikut keperluan tubuh, tiada siapa yang faham tubuh kita sendiri melainkan diri sendiri, kita je perasan apa-apa simptom yang tubuh alami. So, mommy yang tengah menyusu anak, tak kira yang berkerjaya, yang surirumah, yang hamil, yang mengandung, atau even single sekalipun, ambillah kalsium ni. Sebab tu agen asas untuk pembina tulang kita, once dah masuk umur 25-28tahun badan dah tak hasilkan kalsium dah stop, makan kandungan kalsium dalam tubuh akan turun menjunam grafnya. 




OsteMatrix™
Hargai Tulang Anda dengan Nutrien Pembina-Tulang
Kod Produk: 10128 (120 caplets)


Tulang yang kuat untuk tubuh yang kuat. Bina dan pastikan tulang anda kuat dengan nutrien pembina-tulang untuk memastikan ia kekal sihat sepanjang masa.

Tulang merupakan sistem sokongan tubuh anda, kerana itulah amat penting untuk anda memastikan ia kekal kuat dan sihat. Tubuh anda membina tulang baharu dengan pantas, tetapi apabila umur anda meningkat, kehilangan tulang adalah lebih banyak berbanding tulang yang dibina. Hakikat inilah menjadikannya penting untuk anda membekalkan tulang anda dengan nutrien pembina-tulang yang berkualiti.*



Anda Memerlukan Lebih Daripada Kalsium untuk Tulang Yang Kuat


Kalsium - Bahan asas untuk membina tulang
Magnesium - Membantu menghantar kalsium kepada tulang
Boron - Membantu metabolisme tulang
Vitamin D - Merangsang penyerapan kalsium
Kuprum, Zink and Mangan - Mengaktifkan enzim yang membantu meningkatkan kepadatan tulang


Keistimewaan Shaklee

Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan, dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang. Kaplet bersaiz kecil, mudah ditelan.


Pengambilan hanya dua kaplet OsteMatrix® menunjukkan peningkatan dalam paras kalsium darah yang signifikan, diukur dalam tempoh 12-jam. Kalsium perlu diserap terlebih dahulu supaya badan boleh menggunakannya untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat.


Nutritional Facts


Setiap Kaplet menyediakan:


RamuanAmaun Setiap KapletVitamin D3 (sebagai kolekalsiferol) 100 IU
Kalsium (sebagai kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malat) 250 mg
Magnesium (sebagai magnesium oksida, magnesium glokonat dan magnesium sitrat) 100 mg
Zink (sebagai zink glukonat) 0.38 mg
Kuprum (sebagai kuprum glukonat) 0.05 mg
Mangan (sebagai mangan glukonat) 0.05 mg
Boron (sebagai mineral surih hidrolisat protein) 0.75 mg



KKLIU 0604/2017
MAL07081510XC

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
Ini adalah iklan produk suplemen.

Sekarang tengah promo ostematrix tau, grab masa jimat dan murah ni.

Nak dapatkan ostematrix promosi dengan harga ahli pun boleh, directly whatsapp Ika nanti Ika bagitahu macam mana caranya ok.




Boleh klik ESELL ORDER NOW untuk set solusi mengikut keperluan badan.




rujuk cara order online disini atau boleh whatsapp Ika directly untuk sebarang pertanyaan atau saranan suplemen sesuai. 




Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.