TIME FREEDOM DENGAN BISNES SHAKLEE





Siapa kata bisnes shaklee tak boleh pegi jauh?  Siapa kata bisnes shaklee takde untung? Siapa kata bisnes shaklee jual suplemen tak laku? 


Besarkan anak dengan shaklee effect and lifestyle

Rasa tak percaya anak-anak Ika ni dibesarkan dengan gaya Shaklee effect. Harraz pun alhamdulillah since dari bad effects from vaccine injured, he more healthier. No more selsema teruk sampai semput, nak bernafas tak sampai, cuma  effect lain mama mampu ikhtiar dan doa harap semua gone, nak dapat macam normal balik macam dulu tak mustahil kerana Allah Maha menyembuhkan. Amin


Haddad= since umur setahun dah kenal Shaklee, pandai telan shake dari kecik lagi
Hawaa=asbab dari mild detox dan TTC, teruskan dengan set hamil Shaklee dan set pantang Shaklee, teruskan dengan Set daily essential sambung set detox
Hajjar = of course lepas habis set pantang Ika teruskan dengan Daily Essential untuk support tandem nursing (Hawaa+Hajjar), bershaklee sejak dalam rahim lagi
Haniy = yang ni memang plan tambah lepas berdetox, of courselah exclusively guna segala set Shaklee dari hamil, pantang menyusu sampai sekarang. 



Apa Ika mahu kan bila buat Shaklee? Ika kan dah surirumah, time freedom apa lagi yang dimahukan. Seeing your kids growing up bukan sesuatu yang mudah disamping memberi mereka yang terbaik dari segi kesihatan dan keselamatan. Do good for life in term of maintain your good habit, good lifestyle bukan perkara mudah sebab kita nak apa yang kita buat diteladani anak-anak kerana mereka memerhati dan mencontohi segala perbuatan kita. 



Time freedom for now, belum lagilah Ika capai, sebab still suami masih bekerja dan masa Ika untuk balik ke kampung, atau bercuti still based on working times jugak. Time freedom means, bila kita rasa nak jalan-jalan, travel terus set and go, tak tunggu cuti dan sebagainya. Nak balik kampung jenguk orang tua pun tak tunggu cuti bersambung, rasa nak makan masakan mak terus boleh pecut balik kampung satu family. Yes that's time freedom. Kita boleh buat apa yang kita suka anytime. Tak terikat with anything or time. 



Best ke bisnes Shaklee? Ye ke dapat time freedom? untuk Ika selain dari kesihatan, kewangan, kenalan, masa Ika dapat semua tu dari Shaklee, nak apa lagi dari Shaklee ni? Emm banyak lagi, yang pasti Shaklee memang another hopes to achieve my dreams. 


Dan Ika yakin anak- anak buat perhatian which is they know "mama ada kelas Shaklee" "mama ada cikgu"  dan Ika doa apa yang Ika tengah usahakan sekarang becomes a legacy for them - time freedom & life with purpose, powered by Shaklee, may Allah ease. Insyaallah amin. 

Ika pun yakin ramai sangat yang tercari-cari sesuatu yang boleh menjadi platform untuk mengubah hidup anda sekarang. Jom join Ika dan team iVictory dan get a chance to directly coaching from me from product knowledge and online positioning to networking. Boleh whatsaap Ika ok.

Whatsapp: 013-3392721
SID and user since 2014

Catat Ulasan

A Better You Today. Theme by STS.